Перейти до основного вмісту

П’ять історій про боротьбу за себе. І за щастя

Це історії п’яти звичайних дівчат. За плечима кожної – свій шлях до щастя, який вони продовжують шукати. Усі вони потерпають від суспільства, ведуть з ним боротьбу і вчаться любити себе. Це історії людей, які мають різний колір очей, вагу, відтінок волосся, але їх об’єднує одне – сонце після урагану, щастя після страждань. 


Софія. 20 років.
Вона страждала від токсичних стосунків протягом трьох років. Хлопець бив і ґвалтував дівчину. Коли не знущався, то зраджував. Як тільки вона хотіла піти від нього, отримувала погрози ще й у бік своїх батьків. Довго боялася зробити крок назустріч свободі – і все ж таки їй це вдалося. Вона пройшла через осуд людей, лікувалася у двох психологів і лежала в лікарні через побої.

– Як ти почуваєшся?

– Щасливо.


Катя. 17 років. Залежала від чужої думки. Коли їй було чотирнадцять, близький друг назвав дівчину «жирною». Два роки сиділа на дієтах: нічого не їла –  зривалася – і так по колу. Її «близькими друзями» стали гастрит, панкреатит, жовчно-кам'яна хвороба, волосся поріділо, акне сказало «привіт», а красиві й довгі нігті покинули чат. А все заради чого? Чужої думки.

Вона пів року займається своїм моральним і фізичним відновленням, йогою, медитує, слухає своє тіло і любить себе.

– Як ти?

– Я щаслива!


Евеліна. 13 років. «Скільки себе пам’ятаю, тільки й чую від людей про свою зайву вагу, яка я некрасива. Навіть від своїх рідних. Ми з косметикою нерозлучні з одинадцяти років. Вага мені ніколи не заважала, але через думку інших доводиться якось відволікати їх від тіла: з дванадцяти я фарбую волосся в нетипові відтінки. Сьогодні я рожева».

– Але ж знущатися з тебе менше не стали, так?

– На жаль, людям нині важко зрозуміти, що моє тіло, обличчя і волосся – це винятково моя проблема. Їх не хвилює глобальне потепління, масова вирубка лісів, шкода, яку ми приносимо планеті від сміття, який розкладається сотні років. Зате вони дуже хвилюються через мої «недоліки». Хочеться сказати тільки: це нормально собі подобатися такою яка ти є, а не підлаштовуватися під стереотипи, ясно?

– Чому ти е досі фарбуєшся, навіть якщо нікуди не плануєш іти?

– Прикро, але я поки що не можу себе прийняти ненафарбованою. У школі мене обзивали опудалом. Взагалі нині діти дуже жорстокі і я виплакала немало сліз через це. Знаю, що мучу свою шкіру, і одного разу про це дуже пожалкую, тим не менш стараюся морально працювати над собою. Поки мене блокує страх, але я впевнена, що зовсім скоро ви мене побачите без макіяжу – і я буду найщасливішою. Я і зараз щаслива, але не на всі 100%.

Іра. 19 років. У дівчини від народження поганий зір. Вона не може носити ні окулярів, ні лінз, але це не заважає їй раз-два на тиждень їздити до дитячого  будинку: читати казки та ставити вистави для сиріт.  

Її батьки поїхали працювати за кордон, коли дівчинці було п’ять: більше вона їх не бачила. Вихованням займалася бабуся, яка не змогла дати батьківського тепла, якого потребувала дитина, хоч і намагалася. У школі Іру не раз ображали. Вона пройшла через депресію, невроз, але залишилася Людиною.

– Що для тебе щастя?

– Коли назустріч іде людина – і усміхається. Я можу не бачити її очей, носа, але чітко бачу усмішку. Я щаслива, коли бачу щасливих дітей, які залишилися без батьків, як і я. На жаль, не можу замінити їм тата і маму, але я можу змусити їх усміхнутися і стати трішечки щасливішими. Хіба заради цього не варто жити?

Олеся. 15 років. В дівчини діагностували рак, коли їй було десять. Через хіміотерапію випало все волосся. В школі з неї знущалися, називали «зечкою».  Але вона нікому не сказала, що хвора, і батькам забороняла. Сміялася, вчилася, гралася,  а коли приходила зі школи, просто плакала в подушку. Ось що означає сильна духом! Вона подолала цю хворобу, відростила волосся, забула образи і насолоджується кожною хвилиною життя.

– Я щаслива за тебе.

– Я щаслива, що навчилася з цим жити і тепер не боюся осуду, бо я просто жива людина.


Перед тим, як сказати: «Ти ще мала і не знаєш життя», подумайте разів десять, адже ви не знаєте нашої історії, наших почуттів. Кожна з нас прекрасна, бо ми справжні. Ми не змінюватимемо себе на догоду світу, ми змінюємо світ навколо нас, ми робимо його щасливим!

Ангеліна СЕМЕНЕЦЬ, 

фото автора


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Прогуляємося Ірпенем дистанційно!

  Віртуальна екскурсія містом Ірпінь Ірпінь – українське місто європейського зразка, яке змогло вистояти окупацію російськими солдатами. Хоч на території міста й залишилися частково чи повністю знищені будівлі, але їх потроху лагодять та повертають до початкового стану. Без сумнівів після нашої перемоги місто стане ще кращим та гарнішим ніж було до цього.  Варто відзначити, що до початку повномасштабного вторгнення Ірпінь був відомий своїми мальовничими зеленими парками, сучасною і стильною центральною площею та дуже протяжную набережною. Зараз ми проведемо для читачів віртуальну екскурсію цими (і не тільки) локаціями Ірпеня. Перша зупинка – Парк Незнайка Розпочинаємо ми нашу екскурсію у Парку Незнайка, який колись був відомий під іншою назвою – Парк Перемоги.    На території парку росте багато старих дерев, між якими в'ються вимощені та асфальтові доріжки. Також із цікавинок тут наявний ігровий та спортивний майданчики, декоративний ставок із фонтаном, багато стильних ліхтарів, ла

#ЗОСя_2020. Моє друге знайомство зі Степаном: віртуальне

Ми знайомилися двічі. Обидва рази – заочно. Спершу він був для мене легендою, а завдяки ЗОСі втілився у реальний об’єкт, який хочеться побачити. «Це ж Лис Степан!», – вигукнула я одразу, коли ми на моніторі комп’ютера побачили фото славутицького муралу. І я одразу поринула спогадами в шкільні роки. Про цю маленьку й розумну тваринку дізналася від свого дядька Євгена, який працював інженером у компанії « Novarka ». Він дуже часто їздив на об’єкт у місто Прип’ять, аби спроєктувати новий чорнобильський саркофаг. Там і познайомився з рудим красунчиком Семеном, що став другом для багатьох – не людиною, лисом. Дядько розповідав, що звичайна, але водночас дуже розумна тваринка жила у зоні відчуження. Лис приходив до пункту пропуску в місто Прип’ять, де його підкормлювали дядькові співробітники. Бувало, що приходив до їдальні компанії « Novarka » і забирав м'ясо, кісточки, макарони у котів : завжди боровся з ними за їжу. Семена годували з рук. Він не боявся людей, не тікав. Знаходивс

Прогулянка містом-героєм Бучею

  Погляд на Бучу очима мешканця Буча стала відома на увесь світ, нажаль, лише з найгіршого приводу — війни. Бучанська громада зазнала страшних катувань та ще більших втрат. Багато місцевих покинуло рідні домівки під час навали рашистів. Але це не зупинило бучанцям повернутися назад, коли їх рідне місто звільнили наші доблесні воїни. Бо Буча — це не лише біль у серці України та усього світу. Буча — це рідний край багатьох добрих та відомих людей, який і до війни привертав увагу українців своєю красою, теплотою та цікавими місцями. Ми і Вам хочемо розповісти про найцікавіші та найісторичніші місця цього чудового міста, аби й ви знали, що ще в собі тримає Буча крім горя від втрати своїх мешканців. Наша перша зупинка — міська рада. Бучанська міська рада Почнемо розповідь про Бучу з її назви. Чому саме Буча? І який сенс криється у цьому химерному слові? Насправді є кілька «легенд» про походження цієї назви. Як відомо з історії, селище зі своєю сучасною назвою виникло під час будівництва